Minecraft skin yükleme

merhaba arkadaşlar bu yazımda size skin yüklemeyi göstereceğim.
fakat önceki yazımda farklı bir yolla.
ne gibi farklar bunlar?
kendi skininizi kendiniz tasarlıyabilirsiniz fakat multiplayerda diğer kişiler sizin skininizi göremez.
eğer multiplayerdada sizin skininizi görmelerinizi isterseniz nasıl yapacağınızı bu yazımdan öğrenebilirsiniz.
1.adım-)öncelikle bu siteye giriyoruz ve skin beğeniyoruz.
2.adım-)beğendiğimiz skine tıklıyarak ''download to computer'' diyoruz.
3.adım-)inmesi fazla uzun sürmez nede olsa resim sayılır.indirdiğimiz dosyanın adını ''char.png'' yapıyoruz.
4.adım-)sonrada minecraft kısayoluna sağ tıklayarak dosya klasörünü aç'a tıklıyoruz.
5.adım-)bu klasörde minecraft.jar isimli bir dosya vardır.bu dosyaya sağ tıklayıpbirlikte aç ile winrar'ı seçiyoruz.
6.adım-)winrar dosyasından ''mob'' klasörüne giriyoruz.
7.adım-)adını char koyduğumuz skin dosyamızı bu klasöre sürüklüyoruz.
8.adım-)çıkan uyarıya tamam dedikten sonra minecraftı skinli olarak oynuyoruz.
multiplayerda çalışmaz.
çalışması için bu yazımı okuyabilirsiniz.
mineofcrafts iyi oyunlar diler.^_^

0 yorum:

Yorum Gönder